Manoli Ioannidis: Συνέντευξη στον Χρήστο Αρφάνη

Συνέντευξη με τον Manoli Ioannidis στον Χρήστο Αρφάνη

Ο Manoli Ioannidis είναι ένας δυναμικός και πολυτάλαντος ηθοποιός, του οποίου η καριέρα εκτείνεται στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, το θέατρο και τον αυτοσχεδιασμό. Με ρόλους σε επιτυχημένες σειρές όπως The Penguin, The Equalizer, National Treasure: Edge of History και Queen of the South, καθώς και ταινίες όπως Discovering Love, Empire State και Gumshoe!, έχει δημιουργήσει μια εντυπωσιακή και ποικίλα καριέρα. Πέρα από την υποκριτική, ο Ioannidis  έχει ισχυρό υπόβαθρο στις επιχειρήσεις, κατέχοντας MBA από το Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης, και έχει τελειοποιήσει την τέχνη του μέσω εκτεταμένης εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένου του Ωδείου William Esper Studio και masterclasses με την Julie Schubert. Οι γλωσσικές του δεξιότητες, η γνώση των διαλέκτων και η εκπαίδευση στη σκηνική μάχη αναδεικνύουν περαιτέρω την ευελιξία του. Εκτός από την παρουσία του στην οθόνη και τη σκηνή, ο Ioannidis είναι δύο φορές νικητής του Golden Ticket του American Idol (Σεζόν 2 & 8), αποδεικνύοντας ότι τα ταλέντα του εκτείνονται πέρα ​​από την υποκριτική, στον κόσμο της μουσικής. Είτε ερμηνεύει μπροστά σε κάμερα, στη σκηνή είτε σε στούντιο ηχογράφησης, το πάθος του για την αφήγηση ιστοριών παραμένει στον πυρήνα της δουλειάς του. Σε αυτή την αποκλειστική συνέντευξη, ο Ioannidis μοιράζεται πληροφορίες για την καριέρα του, την εκπαίδευσή του και τα επερχόμενα έργα του.

Χρήστος Αρφάνης: Manoli, η καριέρα σου εκτείνεται στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, το θέατρο, ακόμη και στον αυτοσχεδιασμό. Τι σε τράβηξε αρχικά στην υποκριτική και πώς ξεκίνησε το ταξίδι σου;

Manoli Ioannidis: Ο πρώτος μου ρόλος στην υποκριτική ήταν στη δευτέρα τάξη του λυκείου. Έπαιξα τον ρόλο του Βαν Μπιούρεν στο μιούζικαλ Damn Yankees. Χωρίς καμία υποκριτική εμπειρία και με λίγη εμπειρία στο τραγούδι εκείνη την εποχή, τα συγκινητικά και υπέροχα κομπλιμέντα για τις υποκριτικές και τραγουδιστικές μου ικανότητες που έλαβα από διάφορους ανθρώπους που είδαν την ερμηνεία μου είχαν βαθιά επίδραση πάνω μου, παρόλο που δεν το γνώριζα τότε. Κοιτάζοντας πίσω σε εκείνη τη στιγμή τώρα, συνειδητοποίησα ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάποιος μου έδωσε θετική κριτική για κάτι που επέλεξα να κάνω για τον εαυτό μου σε αντίθεση με κάτι που με επηρέασαν οι γονείς μου ή οι φίλοι μου. Ωστόσο, εκείνη την εποχή ήθελα περισσότερο να γίνω τραγουδιστής παρά ηθοποιός. Σε κάθε περίπτωση, το να μεγαλώσω σε ένα παραδοσιακό ελληνικό νοικοκυριό και να ασχοληθώ με κάτι αβέβαιο και καλλιτεχνικό, όπως το τραγούδι ή η υποκριτική, ήταν αδιανόητο. Για να με πείσουν να πάω στο πανεπιστήμιο, οι γονείς μου έκαναν μια συμφωνία μαζί μου: να πάω στο πανεπιστήμιο και να πάρω πρώτα ένα «πραγματικό» πτυχίο, κάτι που είναι πιο σίγουρο και θα σε βοηθήσει να βγάλεις χρήματα, και μετά, μπορείς να ακολουθήσεις ό,τι επιθυμεί η καρδιά σου. Τότε αποφάσισα να πάω στο Πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης και να πάρω MBA. Το γεγονός ότι ακολούθησα την πορεία των σπουδών μου στη διοίκηση επιχειρήσεων με παρέσυρε από τα πραγματικά μου πάθη και στόχους στη ζωή, ωστόσο, και στη συνέχεια, ακολούθησα μια τραπεζική καριέρα για περίπου 10 χρόνια μετά το πανεπιστήμιο. Ωστόσο, άρχισα να θυμάμαι την υπόσχεση που έδωσα στους γονείς μου και στον εαυτό μου περίπου 5 χρόνια μετά την έναρξη των τραπεζικών σπουδών, καθώς δεν ήμουν πραγματικά ευχαριστημένος με αυτή την καριέρα και αποφάσισα να ασχοληθώ ξανά με τα καλλιτεχνικά μου πάθη. Μέχρι τότε δεν ασχολούμουν τόσο με το τραγούδι όσο παλιά. Όντας από τη Νέα Ορλεάνη και όντας εκεί εκείνη την εποχή, γυρίζονταν πολλές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές στην περιοχή, οπότε αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στην υποκριτική για να δω αν μου αρέσει. Μετά από περίπου ένα χρόνο παρακολούθησης μαθημάτων από τοπικούς καθηγητές υποκριτικής στη Νέα Ορλεάνη, μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω οντισιόν για τον πρώτο μου κινηματογραφικό ρόλο, κάτι που ήμουν πολύ τυχερός που έκλεισα. Έπαιξα τον ρόλο του Δημήτριου στην ταινία Empire State, με πρωταγωνιστές τους Ντουέιν Τζόνσον και Λίαμ Χέμσγουορθ. Ήμουν πολύ τυχερός που έκλεισα την πρώτη μου οντισιόν για ταινία. Αυτό δεν συμβαίνει. Ήταν μια ευλογία και ήταν αυτό που χρειαζόταν για να με βάλει σε αυτό το μονοπάτι που ακολουθώ τώρα, να συνεχίσω να ακολουθώ μια καριέρα στην υποκριτική.

CA: Έχετε εργαστεί σε μεγάλα έργα όπως το The Penguin, το The Equalizer και το National Treasure: Edge of History. Ποιος ήταν ο πιο απαιτητικός ή ικανοποιητικός ρόλος σας μέχρι στιγμής;

Manoli Ioannidis: Ο ρόλος μου στο The Penguin είναι ο πιο ικανοποιητικός από τους πρόσφατους ρόλους που έχω παίξει. Ήταν πάντα όνειρό μου να είμαι μέρος ενός σύμπαντος υπερηρώων όπως το DCEU και το MCU και να είμαι μέρος μιας τόσο εμβληματικής σειράς όπως το Penguin ήταν πραγματικά ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Και αυτό που έκανε την εμπειρία ακόμα πιο απίστευτη ήταν το γεγονός ότι ο Κόλιν Φάρελ ήταν ένας τόσο ευγενικός άνθρωπος, εκτός από καταπληκτικός ηθοποιός. Με εμπνέει πραγματικά και χαίρομαι που τον γνώρισα και συνεργάστηκα μαζί του. Ωστόσο, ο πρώτος μου ρόλος που έπαιξα στην ταινία Empire State, όπως ανέφερα νωρίτερα, καθώς και ένας άλλος ελληνικός ρόλος που έπαιξα σε μια ταινία με τίτλο Discovering Love, η οποία γυρίστηκε στο όμορφο νησί της Κεφαλονιάς, είναι επίσης οι πιο ικανοποιητικές και αξέχαστες εμπειρίες. Το να έχω την ευκαιρία να υποδυθώ Έλληνες ή Ελληνοαμερικανούς χαρακτήρες θα είναι πάντα πολύτιμο στην καρδιά μου. Το να έχω την ευκαιρία να παίξω έναν από αυτούς τους ελληνικούς ρόλους και να γυρίσω αυτόν τον ρόλο στην πατρίδα Ελλάδα, είναι ανεκτίμητο! Ελπίζω πραγματικά να γυρίσω περισσότερους ρόλους στην Ελλάδα στο μέλλον. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα!

CA: Έχετε εκπαιδευτεί εκτενώς, από το William Esper Studio μέχρι τα σεμινάρια σκηνικής μάχης. Πώς έχει διαμορφώσει η εκπαίδευσή σας την προσέγγισή σας στην υποκριτική;

Manoli Ioannidis: Ειλικρινά, χωρίς την εκπαίδευση που έλαβα στο William Esper studio πιθανότατα δεν θα ήμουν στη θέση που είμαι τώρα. Αν και είχα μια καλή φυσική ικανότητα στην υποκριτική, μόνο όταν άρχισα την εκπαίδευσή μου στο William Esper κατάλαβα πραγματικά την τέχνη και την ουσία της υποκριτικής. Η εκπαίδευσή μου εκεί μου έδωσε μια εξαιρετική βάση και κατανόηση του τι να κάνω ως ηθοποιός, ενώ πριν το έκανα πάντα με φτερούγες. Η εκπαίδευσή μου εκεί με δίδαξε να γίνω πιο συγκεκριμένος ως ηθοποιός, ώστε να μπορώ πραγματικά να ζω ειλικρινά υπό φανταστικές συνθήκες, όπως ορίζει την υποκριτική ο μεγάλος δάσκαλος υποκριτικής, Sanford Meisner, του οποίου οι διδασκαλίες διδάσκονται στο William Esper Studio. Επιπλέον, η εκπαίδευση που έλαβα εκεί, όπως η σκηνική μάχη, η επεξεργασία των προφορών, η επεξεργασία της συμπεριφοράς των χαρακτήρων, μεταξύ άλλων, είναι όλα πράγματα που με έχουν βοηθήσει να υποδυθώ μερικούς από τους χαρακτήρες που έχω υποδυθεί στον κινηματογράφο και την τηλεόραση μέχρι στιγμής.

CA: Έχετε MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων—μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με την καριέρα σας στον χώρο της ψυχαγωγίας. Έχει επηρεάσει το επιχειρηματικό σας υπόβαθρο την προσέγγισή σας στην υποκριτική και τη βιομηχανία;

Manoli Ioannidis: Το επιχειρηματικό μου υπόβαθρο σίγουρα με έχει επηρεάσει ως άνθρωπο περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Μου έχει επιτρέψει να έχω μια πιο γειωμένη προσέγγιση στη βιομηχανία και μια καλύτερη κατανόηση του πώς λειτουργεί η επιχειρηματική πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Έχω επίσης φιλοδοξίες να εργαστώ και σε άλλες πτυχές του κινηματογράφου, όπως η παραγωγή και η σκηνοθεσία, κάτι που πιστεύω ότι το επιχειρηματικό μου υπόβαθρο θα βοηθούσε και σε αυτούς τους τομείς.

CA: Το σύνολο των δεξιοτήτων σας είναι απίστευτα ποικίλο, από την ενασχόληση με τα κασκαντέρ και τις σκηνικές μάχες έως πολλαπλές διαλέκτους και γλώσσες. Πώς επηρεάζουν αυτές οι πρόσθετες δεξιότητες τις ευκαιρίες σας στο κάστινγκ;

Ευχαριστώ! Πιστεύω ότι η ποικιλομορφία των δεξιοτήτων μου και η ευελιξία μου ως ηθοποιός είναι μερικά από τα δυνατά μου σημεία ως ηθοποιός και αυτό που με ξεχωρίζει από τους άλλους. Θεωρώ πραγματικά τις δεξιότητές μου ευλογίες, καθώς σίγουρα συνέβαλαν στο να αποκτήσω μέρος της δουλειάς που είχα κάνει μέχρι τώρα. Ανυπομονώ να αξιοποιήσω αυτές τις δεξιότητες ακόμη περισσότερο καθώς η καριέρα μου προχωρά.

CA: Είσαι δύο φορές νικητής του Golden Ticket του American Idol. Μπορείτε να μας πείτε για την εμπειρία σας στην εκπομπή και πώς η μουσική παίζει ρόλο στην καλλιτεχνική σας καριέρα;

Όταν κάνετε οντισιόν για το American Idol, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις διαγωνιζόμενων που παίρνουν χρυσά εισιτήρια. Οι πιο γνωστές είναι αυτές των φιναλίστ που μπαίνουν στην εκπομπή. Αν και δεν μπήκα στην εκπομπή ως φιναλίστ, έλαβα ένα χρυσό εισιτήριο που μου δόθηκε από τις δεκάδες χιλιάδες διαγωνιζόμενους που έκαναν οντισιόν και έγινα ένας από τους περίπου 100 διαγωνιζόμενους που έμειναν με την ελπίδα να μπουν στην εκπομπή. Ήταν μια πολύ συναρπαστική εμπειρία καθώς και μια πολύ κουραστική εμπειρία επειδή ήταν μια κουραστική μέρα αναμονής πολλών ωρών έξω και μέσα στην αρένα της Νέας Ορλεάνης, έδρα της πλέον ομάδας NBA των New Orleans Pelicans. Ακόμα και έτσι, γνωρίζοντας ότι ήμουν ένα ακόμη χρυσό εισιτήριο μακριά από το να μπω σε εκείνη τη σεζόν του American Idol, είναι μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Υπήρξαν πολλές συνεντεύξεις που γυρίστηκαν από το κινηματογραφικό συνεργείο του American Idol, τις οποίες μέχρι σήμερα δεν ξέρω αν προβλήθηκαν ποτέ στην τηλεόραση ή όχι. Ήμουν πολύ νεότερος τότε, οπότε είμαι σίγουρος ότι είπα μερικά αρκετά τρελά πράγματα 😂😂😂

CA: Έχετε εργαστεί σε διαφορετικά μέσα – κινηματογράφο, τηλεόραση και θέατρο. Έχετε κάποιο αγαπημένο σας και πώς συγκρίνονται όσον αφορά την δημιουργική ικανοποίηση;

Ο κινηματογράφος θα είναι πάντα ξεχωριστός για μένα, καθώς αυτό με τράβηξε να γίνω ηθοποιός εξαρχής. Είμαι μεγάλος σινεφίλ και μεγάλωσα βλέποντας πολλές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές με το όνειρο να συμμετάσχω σε κάτι επικό και εμβληματικό όπως μερικές από αυτές τις ταινίες και εκπομπές που παρακολούθησα μεγαλώνοντας. Ωστόσο, ως επαγγελματίας ηθοποιός, έχοντας την ευκαιρία να παίξω και στο θέατρο, όχι όσες φορές θα ήθελα ή όσες έχω παίξει στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, δεν υπάρχει άλλο συναίσθημα από το να είσαι μέρος ενός σπουδαίου έργου. Η σύνδεση που έχεις με το κοινό ως ηθοποιός θεάτρου είναι μοναδική και πραγματικά μεθυστική. Είναι μια πολύ πιο ικανοποιητική εμπειρία από την υποκριτική στον κινηματογράφο, καθώς η υποκριτική στον κινηματογράφο μπορεί να είναι μια μακρά και ανιαρή διαδικασία λόγω των τεχνικών πτυχών της κινηματογράφησης. Επίσης, ο χρόνος που αφιερώνεις στην ανάλυση και τον ρόλο ενός θεάτρου σε σύγκριση με έναν ρόλο σε ταινία, σου επιτρέπει να αναδείξεις πολύ περισσότερα στοιχεία σε έναν χαρακτήρα. Γίνεται πολύ πιο λεπτός από ό,τι σου επιτρέπει ο χρόνος που διαθέτεις για την προετοιμασία ενός ρόλου σε ταινία.

CA: Σε ποια συναρπαστικά projects ή επερχόμενους ρόλους περιμένουμε με ανυπομονησία να σας δούμε στη συνέχεια;

Δύο ταινίες στις οποίες δούλεψα θα κυκλοφορήσουν φέτος, καθώς και μια τηλεοπτική σειρά στο Apple TV, την οποία δυστυχώς δεν μπορώ να συζητήσω αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, θα πρέπει να είναι μια εξαιρετική τηλεοπτική σειρά από έναν γνωστό και αγαπητό συγγραφέα, παραγωγό και σκηνοθέτη που έχει δημιουργήσει μερικές από τις 10 κορυφαίες τηλεοπτικές σειρές όλων των εποχών. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για τη δουλειά που έκανα σε αυτήν τη σειρά και για το ότι η σειρά θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Επιπλέον, είχα έναν εξαιρετικό ρόλο σε μια ανεξάρτητη ταινία με τίτλο «The Allegory» στην οποία δούλεψα νωρίτερα φέτος και για τον οποίο είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος. Ας ελπίσουμε ότι θα κυκλοφορήσει και φέτος ή του χρόνου. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή τη συνέντευξη. Πέρασα υπέροχα.

Christos Arfanis

Ο Christos Arfanis (ελληνικά: Χρήστος Αρφάνης) γεννήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, Ελλάδα. Είναι βραβευμένος σε Ελλάδα και Εξωτερικό δημιουργός ταινιών (παραγωγός ταινιών, σεναριογράφος και σκηνοθέτης) και αρθρογράφος ψυχαγωγίας. Έχει εκτεταμένη εμπειρία σε άρθρα σχετικά με τα οπτικοακουστικά μέσα (ταινίες και σειρές) και σε συνεντεύξεις διάφορων ταλέντων (ηθοποιούς, σκηνοθέτες κ.λπ.). Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί στο Περιοδικού του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πειραιά. Υπήρξε αρχισυντάκτης της στήλης Movies & Series του threepixelslab.gr, όπου συνέβαλε και στη διατήρηση της και σαν αρθρογράφος. Είναι ελεύθερος συνεργάτης σε διάφορα Καλλιτεχνικά sites. Έχει γίνει γνωστός για τις ταινίες του Painful Smile, Inferno Reflexio και Unconscious.

More From Author

BookPoint & ΟΣΔΕΛ: Εκδήλωση για την παρουσίαση των δεδομένων της ελληνικής βιβλιοπαραγωγής 2024, στην 21η ΔΕΒΘ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *